duminică, 4 noiembrie 2007

unde ne ţinem amintirile

poate vârsta să fie de vină, nu pot a şti, dar eu am avut sau poate mai am o mică manie legată de amintiri, suveniruri şi alte treburi muiereşti. am o cutie cu amintiri, am o tonă de poze inutile, bileţele de tramvai sau amor, şerveţele pe care mi s-a desenat odată o hartă, bilete de teatru, monede de pe unde am fost, cărţi poştale gratuite de prin baruri, nota de plată de la nuştiuce restaurant, o pană colorată, o turtă dulce uscată, de toate pentru toţi, lucruşoare ce îmi aduc aminte de câte ceva trecut.

eu îmi păstrez aşadar amintirile într-o cutie. într-o zi, când o să ajung mare şi celebră, cineva va face o expoziţie cu ele şi toată lumea va afla ce maniacă puteam să fiu. ei dar frate-mio, care şi el într-o zi va fi mare şi celebru, zice că el îşi păstrează toate amintirile fie în cap fie pe un cd. bine, mă, şi ce expoziţie va fi aia?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu