joi, 22 noiembrie 2007

trăiesc! trăiesc?

iar încercând să şi trăiesc, să şi recuperez ceea ce am pierdut prin blogosferă, iacă-tă peste ce dau:

o leapşă a zoiţicii de care pun pariu că ea însăşi a uitat, şi pentru care mi-am pregătit o întreagă listă prin autobuzuri, la cozi la lapte, aşteptat după frate-mio la baie, în timpul vreunui telefon cu maică-mea sau aşteptat să pice ceva din cer - cuvinte preferate în limba română. am făcut chiar o cercetare, şi i-am întrebat pe cîţiva prieteni străini ce cuvinte le plac lor în română, le-am pus pe aceeaşi listă, care iremediabil a sfârşit sub o cascadă de bere vărsată în timp ce încercam desigur să împărtăşesc din înţelepciunea mea cu ceilalţi, şi care înţelepciune nu vine niciodată singură, ci cu două mâini agitate care vor să spună tot ceea ce limba mea frangleză cu profunde accente mioritice nu poate să spună.
aşadar, arsenalul meu creativ a sfârşit tragic în bere... tot ce a mai rămas e capu la listă, ca să zic aşa, adică incontestabil cuvântul meu preferat în neaoşă- ZVÂC!!! da, doamnelor şi domnilor, chiar el!
iar unul dintre americani avea în listă un alt cuvânt drag mie, culmea începe tot cu zzz- nu, nu zdranga, ci ZMEU! zzzzzzzzzzz

în al doilea rând, poporul salută iniţiativa tânărului Vlaaaaaad care şi-o deschis prăvălie în blogosferă, aici: http://nimicoriginal.wordpress.com/

last but not least, probabil cea mai vâlvătoasă şi provocatoare întâmplare din blograda noastră în ultimul timp, pe care eu personal n-o mai îngreunez cu alte comentarii, în caz că nu cunoaşteţi, daţi o geană, chiar luaţi-o razna dacă simţiţi nevoia: http://www.visurat.ro/2007/11/22/bagat-in-seama/

na bun, deci acum pot să mă duc să mă culc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu