duminică, 27 ianuarie 2008

Miţa Biciclista

De sâmbătă, joc şi eu rolul ăsta. Prin bunăvoinţa unui om bun (sic!), am şi io ţoaclă, şi am avut şi contextul perfect să o pun la încercare. A fost a cincea ediţie a Critical Mass în Cluj, despre care am dat deja sfoară în ţară. Au fost uameni mulţi şi faini, cu biţe la fel de multe şi la fel de faine. Ne-am dat un pic prin oraş, prea puţin pentru pofta unora, aşa că parte ne-am dus în Hoia la pedalat prin noroaie. Şi pentru că nici asta nu ne-o fost de-ajuns, o mai mică parte ne-am mai adunat un pic forţele şi am mai pedalat către Albinuţa, unde vinul fiert e 2.5 RON. Iuhuuu! Şi pentru că nici asta nu ne-o fost de-ajuns, o mai mică parte (la crème de la crème, ca să zic aşa) am mai pedalat un pic şi ne-am dus să băgăm sub mustaţă un leves cu tarhon ca la mama lui acasă, sau ca la mama ta acasă?
Şi pentru că într-un final mi-am dat seama că io nu stau acolo, şi că casa de copii nu-i acasă, am mai pedalat un pic şi către casă. Aşa că după atâta pedalat, mi-am dat seama că nu-i chiar aşa simplu să fii Miţa Biciclista...


© Mikael Kantor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu